Crama Nobless
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

OZN-ul de la Targoviste (video)

joi, 2 aprilie 2015

Un obiect luminos neidentificat a fost filmat de un târgoviştean, în urmă cu un an, pe cerul din Târgovişte.

Bărbatul spune că obiectul nu părea să fie nici balon, nici avion, nici elicopter şi că avea accleraţii rapide în zig-zag. "Chiar mi s-a părut ciudat. Când am dat zoom era ca o luna plină. Şi n-am apucat să-l filmez când a dispărut într-o fracţiune de secundă. Iniţial am crezut că e un balon din ăla cu lumânare.

Dar avea un zbor ciudat, în zig-zag, fără zgomot. Am citit şi am văzut multe filmuleţe, chiar mă pasionează subiectul. Şi sincer niciun balon sau avion sau orice altceva nu ar avea acea acceleraţie ascensională în mai puţin de două secunde. N-am avut decât un Sony semi profesional, apărat foto. Şi oricum aşa ceva poate prinzi o data-n viaţă ", ne-a spus Laur Popescu, bărbatul care a filmat posibilul OZN.  

Obiectul, perfect rotund şi incandescent ca o minge de foc la interior, a fost zărit pe cerul din Târgovişte, deasupra Mănăstirii Dealu.


Share this article :

0 comentarii:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Alte articole interesante :

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2015. 12 Monkyes.Mistere.Enigme.Curiozitati. - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Omae
Proudly powered by Blogger